Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Boleh kah aku lupakan dia ?

Disaat senja melabuhkan tirai , aku termenung di jendela mengharapkan adakah insan yang boleh membahagiakan aku di masa hadapan ? masihkan ade orang seperti dia ? tapi sampai bila kah aku harus berharap pada orang tak sudi ? Bila aku nak jadi orang yang paling penting dalam hidup dia seperti dahulu ?
Sudah terbukti sekarang aku tiada apa-II bagi kau cuma sekadar hanya seorang teman . Bilakah aku dapat melupakan kau . Kini aku mula sedar bahawa aku bukan lah seorang insan yang kau idam-idamkan . Aku cuma EX kau . Kalau lah dulu aku dapat hargai kau . pasti bende ni tak kan berlaku . Now , aku akan kuat semangat aku untuk anggap kau hanya sebagai kawan , not more than friend . aku harus berhenti berharap bahawa kau tak kan jadi milik aku lagi . bila aku dah move on to forget kau , tolong jangan cari aku balik walaupun sebagai seorang kawan . aku tak nak berharap lagi . Bila aku dah tak reply text kau , chat kau jangan ckp aku berlagak , aku tengah belajar berdikari untuk hidup sendri tanpa kau disisi sayangss . Mungkin aku selalu sakitkan hati kau . bengangkan kau . i`m sorry aku tak terlintas pun nak buad bende tuh . aku memamg jenis gitu . But nanti bila aku dah pergi dari hidup kau jangan cari aku . Aku takut apa yang aku cakap niy , mungkin aku yang akan cari kau balik . sorry . Then please bila kau couple dengan seseorang tolong jangan bagitahu aku . Nanti aku jelous . tolong jangan cari awek satu sekolah dengan aku . Aku berharap sangat bende ni tak terjadi . Kau terlalu baik sangat kat kau , kenapa mase kita couple kau tak macam niy ? hanya satu aku cakap BOLEH KAH AKU LUPAKAN KAU ? kau adalah satu-II nye EX yang aku respect and AKU STILL SAYANGKAN KAU SAMPAI BILA-II .

*Andai tak mampu untuk aku tersenyum
disaat si dia bahagia bersam pilihan hatinya
cukup agar aku kuat
setidaknya agar aku dapat menahan menitisnya airmata