Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. replace your own image :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


Hurt Feeling .

Hidup ini sukar dijangka apa yang akan berlaku . teta[i kita harus bersedia menghadapi segala-galanya . Cinta mengapa engkau begitu susah untuk ditafsir dalam diri ini , ape yang berlaku dalam diri aku ini melatih aku semakin diri yang lebih kuat , situasi pada hari ini amat sukar aku tangani . kenapa benda ni harus terjadi kenapa perlu ada orang kedua hadir dalam hidup ini > manakah yang aku pilih yang pertama atau kedua ? hurt feeling  . aku gelar kan ia sebagai orang A dan B . Si A yang aku sayang dulu hanya satu kesilapann yang dia laku kan aku terus mengalah terus pergi dari hidup dia tnapa memberi peluang untuk dia menjelaskan . Kehadiran si B dalam keadaan yang memnag amat diperlukan ketika aku masih kecewa . Dye mengambil berat pasal aku , jaga aku dan segala-galanya . Aku tinggal kan si A dengan mcam tuh je tanpa sebarang penjelasan yang aku akan bersama dengan si B . tetapi tidak sampai sebulan aku dengan si B , aku rase si B macam tak paham aku mcm mane si a paham aku . Akhirnya aku berpatah balik kepada si a . Dan si a tidak malu menoleh mahupun sekelip mata . Hanya jelingan yang aku dapat . aku tahu itu salah aku . Aku dah tahu  benda itu kan berlaku . Tapi tak sangka hanya sekita aku pergi  . Tapi it`s okay .
Betul cakap orang tua what you give you get back . Aku pasrah dengan segala-galanya . Redha . Single lebih balik . Dah sumpah aku menyesal gilaaa . imissyou I*M . i love you !!!!!!!